Travlocals.com domina piata turismului premium din Romania, oferind uneori grade de ocupare de peste 75%

Travlocals.com domina piata turismului premium din Romania, oferind uneori grade de ocupare de peste 75% 1920 1080 Wildventure

Travlocals.com domina piata turismului premium din Romania, oferind uneori grade de ocupare de peste 75%

Travlocals.com este prima si probabil singura platforma de booking din Romania axata exclusiv pe turismul premium.

La ora actuala sunt listate in cadrul platformei peste 200 de cazari si experiente unice, atat prin calitatea serviciilor, cat si prin gradul de spectaculozitate.

Exigentele in privinta partenerilor si a serviciilor lor sunt la fel de mari precum cele din cadrul comunitatii pe care am incercat sa o construim in jurul acestui proiect.

Spre deosebire de alte tentative de a replica ideea generala cu bugete low-cost, dar fara prea mare succes, noi am ajuns in punctul in care putem prezenta rezultate concrete, fara a vinde iluzii.

Ce spun gazdele Travlocals?

In cadrul platformei Travlocals.com, la sectiunea „Become a host”, am publicat parerile a zeci de parteneri dupa mai bine de un an de cand s-au alaturat proiectului nostru. Mai jos, vom expune doar cateva pasaje, recenziile integrale putand fi verificate la link-ul de mai sus.

Peste 75% grad de ocupare exclusiv prin Travlocals

pareri gazde travlocals

Grad de ocupare dublat dupa parteneriatul cu Travlocals

pareri travlocals

Avalansa de cereri de rezervare

pareri gazde travlocals

Comunicare facila, oaspeti deosebiti, fara comisioane

pareri travlocals

Cei mai implicati oameni din business-ul de travel

feedback travlocals

O viziune care le lipseste altor site-uri de profil

ce spun gazdele travlocals

Cum am atins acest nivel de satisfactie?

Ei bine, prin munca multa, investitii considerabile (peste 150,000 Eur pana in prezent) si idei care ne apartin. Bugetele noastre de marketing sunt probabil mai mari decat ale competitorilor cumulat, traficul si aparitiile in presa sau la TV fiind una dintre dovezi.

Aparitiile noastre in diverse publicatii de business sau life-style, emisiuni financiare sau programe de stiri live, uneori in prime time, pot fi verificate in sectiunea de Press Center.

Totusi, vom lista si mai jos cateva titluri.

Ca fondator al platformei Travlocals.com am fost invitat sa fac parte din juriul Romanian Hospitality Awards.

radu fusea travlocals

Toate aceste aparitii pe care am incercat sa le obtinem au dus proiectul nostru exact in fata comunitatii care ne interesa. Nu am vrut niciodata sa facem engagement, ci sa vindem servicii turistice premium, destinate unui procent mai mic de 10% din populatia Romaniei. Traficul de pe site-urile noastre arata ca aproape am ajuns la intreg publicul care ne interesa.

rezultate travlocalsrezultate travlocals

Conturile noastre de socializare vor depasi in curand 120k urmaritori (63.6k – Instagram | 55.5k – Facebook).

https://www.facebook.com/travlocals/

https://www.facebook.com/wildventure.ro/

https://www.instagram.com/trav.locals/

https://www.instagram.com/wildventure.ro/

Interactiunile cu postarile noastre, in special pe Facebook, nu sunt cele mai numeroase pentru ca investim bani in reclame care vand.  Engagement-ul organic scade, pe masura ce reclamele sponsorizate cresc in valoare. Cum recunosti o pagina care nu investeste in reclame? Are engagement mare la postari, dar de regula sunt oameni care dau like fara un interes real. Statistic vorbind, oamenii care interactioneaza cel mai des cu postarile sunt cei care cumpara cel mai putin.

Strategia noastra a fost inca de la inceput sa vanam clientii potentiali, nu sa-i asteptam sa pice din cer. Clientii premium nu se obtin nici pe grupurile de Facebook, nici prin give-away sau orice alta metoda gratuita, ci prin marketing targetat care costa.

Chiar daca suntem intr-un punct stabil al proiectului, nu este momentul sa ne relaxam, astfel ca printr-o noua investitie considerabila in infrastructura tehnica vom largi avansul pe care il avem in fata oricarui alt competitor pe acest segment. Aceasta investitie are rolul de a oferi o mai buna experienta rezervare/administrare atat gazdelor, cat si clientilor lor.

Alte lucruri care ne diferentiaza de competitori

Suntem singura platforma de booking care are un satelit foarte popular printre pasionatii turismului experiential – Wildventure.ro. Wildventure livreaza zilnic un trafic masiv catre serviciile partenerilor nostri abonati.

Suntem singura platforma de booking care are 4 conturi de socializare (2 x Facebook | 2 x Instagram). Astfel, chiar daca avem un numar de parteneri in continua crestere, oferim suficienta vizibilitate fiecaruia, promovand prin rotatie toate serviciile de 2 ori pe zi, pe fiecare cont. Totusi, nu putem garanta un numar de postari anuale, intrucat acesta fluctueaza in functie de numarul partenerilor nostri.

Nu ne deplasam personal in locatii pentru ca asta ar presupune costuri suplimentare fie pentru noi, fie pentru gazde. Consideram ca acesta nu este un lucru esential pentru a oferi performante.

De asemenea, timpul petrecut pe drumuri consideram ca poate fi valorificat mult mai bine de noi in favoarea gazdelor. In fond, noi nu am sustinut niciodata ca suntem un blog de travel (sunt suficiente care isi fac treaba foarte bine), ci o platforma de booking, a carei administrare este mult mai complicata si costisitoare, dar ale carei performante sunt net superioare, pe o durata indelungata.

Suntem un pol de referinta pentru redactorii, jurnalistii, bloggerii, scenografii interesati de locatii unice pentru diverse materiale media sau pentru filme. Astfel, partenerii Travlocals au sanse mult mai mari sa beneficieze de promovare masiva, dar calitativa. Nu de putine ori am avut surpriza ca diversi competitori sa-si asume merite in cazul unor locatii incluse in materiale la recomandarea noastra, ei neavand nicio implicare.

Suntem o platforma de booking foarte exigenta pentru care calitatea este mai importanta decat cantitatea. Numarul potentialilor parteneri refuzati il depaseste pe cel al partenerilor abonati. Faptul ca suntem o platforma exclusivista este evident in selectia pe care o facem. Totusi, chiar si asa avem cel mai mare numar de parteneriate incheiate.

Suntem o platforma de booking adoptata deja de comunitate. Avem peste 85% rata de reabonare in cadrul partenerilor care au depasit 1 an pe platforma, fapt ce demonstreaza ca am reusit cu brio sa intalnim cererea cu oferta, construind o comunitate selecta, dar dezintegrata pana la aparitia proiectului nostru.

Rentabilitatea parteneriatelor propuse

Nu suntem platforma cu cele mai mici costuri de promovare si nici nu promitem un anumit nivel al rezultatelor. Performantele gazdelor pot fi diferite pentru ca depind de foarte multe aspecte care nu tin de noi (calitate continutului media, unicitate, amplasament, specificul experientei, tarife, etc.).

Rentabilitatea nu este echivalenta cu costul de promovare, cum ar crede majoritatea gazdelor la prima vedere.

De ce? Pentru ca o promovare gratuita sau cu bani putini care iti aduce rezultate minime sau deloc, inseamna, de fapt, pierderea unui procent mare din gradul de ocupare. Gazda se bucura ca economiseste cateva sute de lei, pierzand fara sa isi dea seama mii sau zeci de mii de lei.

De multe ori am analizat gazde care ne-au refuzat in detrimentul unei oferte mai accesibile, dar calendarele lor (din Booking sau Airbnb – reflecta realitatea) erau goale, in timp ce servicii similare de pe platforma noastra erau fully booked pe luni in avans.

Asadar, rentabilitatea se calculeaza raportand rezultate obtinute la costul achizitiei lor.

Gradul mare de reabonare al partenerilor nostri (perioada achitata in avans – 1 an), feedback-ul lor pozitiv in toate aspectele esentiale (performante, implicare, calitate, costuri, viziune) si aprecierile pozitive din presa sunt cateva lucruri care ii pot da incredere unui viitor partener.

Daca peste 85% dintre abonatii nostri mai vechi de 1 an s-au reabonat, achitand noile grile in avans, pe inca 1 an, inseamna ca am reusit sa-i convingem prin rezultate ca parteneriatul propus este unul mai rentabil decat alte solutii alternative. Indiferent cat de frumos ar fi proiectul, acesta nu functioneaza pe donatii, ci pe plata in schimbul rezultatelor obtinute.

Vrei sa faci parte din singurul club exclusivist al turismului romanesc?

contact@travlocals.com

2 comentarii

Experiențe turistice în România frumoasă

Cazare în case tradiționale, case boierești, conace, castele și multe altele…