Vrei să fii partener Travlocals? Iată ce trebuie să știi

Vrei să fii partener Travlocals? Iată ce trebuie să știi 1280 554 Wildventure

Vrei să fii partener Travlocals? Iată ce trebuie să știi

Travlocals.com este o platformă ultra-modernă, axată pe cele mai spectaculoase cazări și experiențe din România. Suntem foarte selectivi în privința partenerilor noștri, având chiar criterii de etică în afaceri. Aceleași pretenții le avem și de la clienții platformei, pe care încercăm să ii triem prin modul în care comunicăm și prin mediile în care ne promovăm.

Avem deja o experiență mare în turismul românesc, pe care încercăm să-l reformăm în beneficiul tuturor. Suntem una dintre puținele platforme de rezervări care se pot laudă cu performanțe notabile în ultimii 3 ani.

Am pornit la drum cu o platforma WordPress, foarte limitată din punct de vedere tehnic, dar destul de utilă pentru marketing. După o investiție de sute de mii de Euro și peste 1 an și jumătate de lucru, ne pregătim să lansăm o platforma complet nouă, care poate concura de la egal la egal cu celebrele Airbnb și Booking.com. Noua versiune va rezolva aproape toate neajunsurile semnalate de partenerii și utilizatorii vechii platforme.

Pentru că interesul pentru Travlocals v2 este unul tot mai mare, vrem să structurăm câteva informații importante. Pe baza acestora, fiecare gazdă va putea decide dacă parteneriatul propus i se potrivește.


Beneficii și responsabilități

  • Listarea în platforma este gratuită și o vom realiza noi, pe baza informațiilor primite de la gazdă. Informațiile trebuie să fie complete, pentru a nu lasă loc de întrebări inutile.
  • Modelul de business se bazează pe un comision de 10% din rezervările finalizate prin platforma noastră și este suportat de gazdă, nu este mascat în preț. Astfel, tariful din platformă trebuie să fie egal cu tariful practicat de gazdă pe site-ul propriu.
  • Plata se procesează automat. După finalizarea rezervării se reține comisionul, iar plata către dumneavoastră se face lunar. In intervalul x din luna curenta, se va efectua plata cumulata a tuturor rezervarilor finalizate in luna anterioara, exceptand comisionul.
  • Gazda administrează listarea și rezervările. Noi ne păstrăm dreptul de a interveni asupra listarii doar în scopul de a-i crește calitatea, dacă observăm că este nevoie.
  • Sincronizarea calendarului se face automat cu orice platformă sau site care permite import/export iCal (Booking.com, Airbnb, Travelminit, etc.). Acest tip de sicronizare functioneaza doar in cazul cazarilor care se inchiriaza integral sau care se inchiriaza pe camera, dar cu listare individuala a camerelor (Ex: Casa Savri).

*Sincronizarea prin iCal nu este eficientă acolo unde sunt definite mai multe camere similare (2 x camera dublă, 3 x camera triplă, etc.).

Pentru această situație încercăm să încheiem parteneriate cu câteva channel managers, dar acestea presupun costuri suplimentare pentru gazdă, nu către noi, ci către terț (comision sau abonament).

Soluția gratuită pentru acest tip de cazări este actualizarea manuală a calendarului, după fiecare rezervare primită în alt canal. 2 minute consumate cu actualizarea calendarului, te pot scuti de ore întregi de răspuns la solicitări pe date deja ocupate.

  • Există un chat intern prin care gazda poate lua legătura direct cu persoana care a ales să facă rezervarea. Chat-ul are blocate cuvinte predefinite pentru a nu se încerca scoaterea rezervarii în afara platformei. Mesajele nu pot fi șterse și pot fi verificate de adminsitratorii platformei.

Dacă responsabilitățile de mai sus ți se par de bun simt, așteptăm să ne contactezi pe unul dintre canalele de comunicare Travlocals.com (mail, Facebook, Instagram, etc.). Vom analiza atent serviciile pe care le oferi, iar dacă acestea coincid ariei noastre de interes, îți vom ura bun venit în rândul partenerilor noștri.


Ai fost acceptat ca partener?

Iată ce informații trebuie să ne trimiți pentru listare:

  • descriere în engleză și română (targetăm și publicul străin, astfel că este important ca descrierea să fie bilingvă);
  • facilități (dacă gazda este listată pe Airbnb sau Booking.com, le putem prelua de acolo);
  • regulile casei (dacă gazda este listată pe Airbnb sau Booking.com, le putem prelua de acolo);
  • interval check-in/check-out (dacă gazda este listată pe Airbnb sau Booking.com, le putem prelua de acolo);
  • tarife;
  • copie CI, mail și număr telefon gazdă pentru a crea contul;

Intrebări frecvente

Platforma acceptă vouchere de vacanță?

Momentan, nu. Travlocals.com este o platformă care vinde servicii premium, către clienți premium. Considerăm că voucherele de vacanță aduc mari deservicii calității turismului românesc. Gazda poate găsi o mulțime de alte canale care acceptă vouchere. Dacă vom considera oportun, vom introduce și noi această facilitate pe viitor.

Cum pot afla rapid că am primit o rezervare?

Pentru ca gazda să poată gestiona prompt rezervările, vom trimite atât mail-uri, cât și SMS-uri de notificare.

Pot anula o rezervare?

Da, însă doar justificat. Anularea nejustificată a rezervărilor poate avea doar 2 motive. Fie interesul gazdei de a ocoli platforma la rezervare, fie dezinteresul gazdei de a-și administra constant listarea. Totuși, pot apărea și probleme tehnice sau erori umane, dar sporadice și justificate.

Pot acorda review unui turist?

Momentan, nu, dar avem în plan să dezvoltăm această funcție imediat ce vom finaliza dezvoltarea funcțiilor prioritare.

Platforma este compatibilă cu vreun channel manager?

În cazul listarilor gestionabile prin iCal, da. Am explicat mai sus care sunt acestea. Pentru restul facem toate eforturile să încheiem cel puțin un parteneriat cu un channel manager, dar lucrurile pot dura câteva luni pentru că e nevoie să fie dezvoltată o interfață de conectare.

Nu garantăm că vom fi compatibili cu channel managerul pe care îl folosiți deja (în unele cazuri nu găsim deschidere pentru un parteneriat), dar vom încerca să venim cu o alternativă foarte competitivă.

Când va fi lansată noua versiune?

Știm că am tot amânat această lansare, dar știm, totodată, că pretențiile sunt mari. Astfel, vrem să ne asigurăm, pe cât posibil, că totul funcționează bine și că ușurăm atât muncă gazdelor, cât și a celorlalți utilizatori. Sperăm ca totul să fie finalizat în cursul acestui an.


*Puteți lăsa în secțiunea de comentarii alte întrebări și le vom actualiza în lista de mai sus.

Vă mulțumim pentru interes și înțelegere!

Experiențe turistice în România frumoasă

Cazare în case tradiționale, case boierești, conace, castele și multe altele…