Impactul Travlocals.com asupra turismului romanesc, la 10 luni de la lansare

Impactul Travlocals.com asupra turismului romanesc, la 10 luni de la lansare

Impactul Travlocals.com asupra turismului romanesc, la 10 luni de la lansare 2000 1300 Wildventure

Travlocals.com implineste astazi 10 luni de la lansare!

Pentru cine nu stie inca, aceasta este singura platforma de booking destinata turismului rural premium din Romania.

Nimic nu ar fi fost posibil fara ajutorul Wildventure.ro, satelitul creat cu 3 ani in urma in scopul de a furniza trafic masiv catre noul proiect si de a obtine un feedback real din piata.

Astazi este sarbatoare si vreau sa vorbesc despre lucrurile pozitive.

Travlocals.com: Rezultate peste asteptari in primele 10 luni

Ne aflam la un nivel la care nu speram in urma cu 1 an. Avem peste 130 de parteneriate incheiate, bazate pe abonamente anuale, lucru pe care nicio alta platforma de profil (referindu-ma la cele selective) nu l-a reusit pana in prezent.

Parteneriat Travlocals.comParteneriat Travlocals.com

Am castigat increderea atator oameni prin munca sustinuta, disponibilitate permanenta si investitii masive. Ne-am pus interesele personale pe ultimul loc pentru ca doar satisfactia partenerilor nostri poate garanta continuitatea business-ului.

pareri parteneri Travlocals

Vezi si alte pareri ale partenerilor nostri.

Personal, in cei 3 ani de cand aceste proiecte mi-au schimbat radical viata, am invatat extrem de multe lucruri, in domenii cat se poate de diverse, de la SEO, marketing, vanzari sau lucruri tehnice si pana la fonduri europene sau runde de investitii private.

Pentru cine crede altceva, acesta este inainte de toate un business tehnologic, nu unul turistic, fapt ce schimba radical complexitatea si necesarul de resurse umane sau materiale. Am depasit cu brio toate provocarile si suntem mai pregatiti ca niciodata pentru cele ce urmeaza.

Ce am reusit sa facem in 10 luni?

Parteneriate

Avem peste 100 de parteneri pe sectiunea de cazari si peste 30 de parteneri pe cea de experiente. De asemenea, am avut si cateva parteneriate pe partea de marketing cu brand-uri romanesti sau internationale.

Trafic (01.12.2019 – 01.10.2020)

Inainte sa afisam cifrele, trebuie sa va spunem ca investitiile noastre in marketing, PR sau SEO au targetat clientela premium din Romania, asadar nu va asteptati sa vedeti milioane sau zeci de milioane pentru ca nu exista atatia clienti romani pe acest segment.

aparitii presa Travlocals.com

Vezi toate aparitiile in presa.

Totusi, nu ne-am axat doar pe publicul din Romania, ci si pe cel din strainatate, intrucat platforma Travlocals are ca versiune de baza limba engleza, iar postarile pe conturile de socializare urmeaza aceeasi regula.

Wildventure.ro

609,000 Utilizatori | 853,000 Accesari | 1.893.149 Afisari de pagina

Travlocals.com

410,000 Utilizatori | 708,000 Accesari | 2.161.776 Afisari de pagina

Avand in vedere ca promovam doar 130 de parteneri, cred ca la ora actuala depasim orice platforma de booking din Romania ca trafic per serviciu, mai ales ca oferim un trafic de calitate.

Rezultate platforma Travlocals.com

Mai intai de toate, trebuie sa specificam ca prin solicitari de rezervare nu ne referim la rezervari concretizate, intrucat unele dintre acestea sunt trimise pe date indisponibile sau se anuleaza. Noi putem contoriza doar volumul solicitarilor trimise prin platforma si distribuirea acestora.

+2800 utilizatori inregistrati cu cont propriu

+6500 solicitari de rezervare

+1100 rezervari directe

+350 rezervari directe si solicitari de rezervare pentru un singur partener

+120 review-uri pentru servicii (98% pozitive, 2% moderate)

+4000 Eur – cea mai scumpa rezervare

+2 luni – cea mai lunga rezervare

Feedback-ul majoritatii partenerilor este ca depasim cu mult performantele Airbnb (cel mai mare competitor international) pentru serviciile listate pe ambele platforme.

Aceste rezultate au atras atentia FIHR (Federatia Internationala a Hotelierilor Romani), care ne-a cerut sa ne implicam in proiectul S.O.S. Turismul Romanesc pe nisa turismului sustenabil. De asemenea, Hospitality Culture Insitute ne-a inclus in juriul Romanian Hospitality Awards 2020.

radu fusea

Ce ne propunem sa facem in continuare?

Ei bine, aici lista este foarte lunga. Colectam in permanenta feedback atat de la parteneri, cat si de la clientii acestora si incercam sa facem un upgrade major prin care sa rezolvam neajunsurile depistate.

Principalele imbunatatiri vizeaza:

  • plata cu cardul prin intermediul platformei;
  • administrarea si sincronizarea mai facila a calendarului;
  • listarea mai facila a unei locatii;
  • afisarea in prim plan a datelor disponibile pentru o anumita cazare/experienta;
  • reactivarea filtrului principal de disponibilitate si convingerea tuturor partenerilor sa-si actualizeze calendarul;
  • aplicatie dedicata pentru administrarea mai facila a contului de pe mobil;

Aceste modificari presupun o noua serie majora de investitii. Sursa inca nu o cunoastem. In ultima perioada am discutat cu mai multe fonduri de inevstitii sau business angels, dar nu am ajuns la un consens din diverse motive.

In continuare, tatonam si alternativele pe fonduri europene sau atragerea unui singur partener minoritar. Nici optiunea de continuare pe fonduri proprii nu iese din discutii, dar aceasta depinde de performantele economice ale urmatorului semestru.

Asadar, suntem inca la inceput si avem nevoie in continuare de sustinere pentru a dezvolta impreuna acest club exclusivist al turismului romanesc, pe care speram sa il vedem extins peste hotare in urmatorii ani.

Va multumim pentru rabdare!

Experiențe turistice în România frumoasă

Cazare în case tradiționale, case boierești, conace, castele și multe altele…